»Za mano je res zelo bogatih 10 let, polno različnih priložnosti, estetik, poetik gledaliških režiserjev in njihovih ekip.«
»Včasih pomislim, da če bi imel vsak igralec take priložnosti, kot sem jih imela jaz v teh 10 letih, bi bil 100-odstotno zdaj na mojem mestu in bi bil nagrajenec Prešernovega sklada.«
»Če se ozremo na produkcijo preteklih dveh sezon, predvsem sezone 2020/21, ki so jo vladni protikoronski ukrepi skoraj povsem onemogočili, lahko zlahka ugotovimo, da brez tehničnega znanja, pridobljenega v zelo kratkem času, marsikdaj tako rekoč sproti, vsebine, ki jih je Drama ustvarjala, ne bi mogle do osamljenih, v domove zaprtih gledalcev. Pa tudi predstave, odigrane v živo, nikakor ne bi mogle blesteti v vsej svoji polnosti in izjemnosti, če ne bi za umetniškim delom predstave stal tako stabilen tehnični steber. In kar je najbolj navdihujoče: videti je, da tehničnemu sektorju zahtevne odrske inscenacije predstavljajo le izzive, skozi katere se mojstrijo in s tem obetajo še boljši gledališki jutri.«
»V zadnjih dveh letih je ustvarila niz vlog, s katerimi je presegla svoje dosedanje kvalitete.«
»Glede neukročenosti se mi zdi, da sem vse drugo kot to, a če to oddajam . . . Ne vem, morda pa sem nekoliko trmasta v nekaterih stvareh. Se pa še spoznavam. Kot človek in kot igralka.«
»Leta 2022 so padec zaznali v 10 članicah.«
»Imam zgodovino s slovenskim gledališčem. Leta 1991 sem tudi v Drami režiral Peera Gynta in pozneje Molierovega Ljudomrznika.«
»Poleg več kot 400 udeležencev pa tekmovanje bogati tudi vsakokratno izjemno občinstvo v polni Unionski dvorani.«
»Okoli 10 odstotkov sodelujočih v raziskavi je otrok, mlajših od 14 let.«
»Poseben projekt je po besedah ravnateljice ljubljanske Drame Vesna Jurca Tadel tudi predstava platforme Čakajoč Supermana z naslovom Žene v testu, ki temelji na 'ugledališčenju' slovenskih ljudskih pesmi, premiero pa bo doživela v petek v Mali Drami.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju