»Za mano je res zelo bogatih 10 let, polno različnih priložnosti, estetik, poetik gledaliških režiserjev in njihovih ekip.«
»Včasih pomislim, da če bi imel vsak igralec take priložnosti, kot sem jih imela jaz v teh 10 letih, bi bil 100-odstotno zdaj na mojem mestu in bi bil nagrajenec Prešernovega sklada.«
»Letošnji državni selektor nas je postavil pred težko nalogo, a najverjetneje tudi sam ni imel najlažje - pa vendar nas je obdal z bogatimi in kakovostnimi predstavami, ki nas skupaj opominjajo, da je gledališče kljub trudu posameznika vendarle umetnost skupnosti.«
»Če se ozremo na produkcijo preteklih dveh sezon, predvsem sezone 2020/21, ki so jo vladni protikoronski ukrepi skoraj povsem onemogočili, lahko zlahka ugotovimo, da brez tehničnega znanja, pridobljenega v zelo kratkem času, marsikdaj tako rekoč sproti, vsebine, ki jih je Drama ustvarjala, ne bi mogle do osamljenih, v domove zaprtih gledalcev. Pa tudi predstave, odigrane v živo, nikakor ne bi mogle blesteti v vsej svoji polnosti in izjemnosti, če ne bi za umetniškim delom predstave stal tako stabilen tehnični steber. In kar je najbolj navdihujoče: videti je, da tehničnemu sektorju zahtevne odrske inscenacije predstavljajo le izzive, skozi katere se mojstrijo in s tem obetajo še boljši gledališki jutri.«
»V zadnjih dveh letih je ustvarila niz vlog, s katerimi je presegla svoje dosedanje kvalitete.«
»Glede neukročenosti se mi zdi, da sem vse drugo kot to, a če to oddajam . . . Ne vem, morda pa sem nekoliko trmasta v nekaterih stvareh. Se pa še spoznavam. Kot človek in kot igralka.«
»Številne poletne šole v organizaciji 10 različnih univerz, program Erazmus, ki omogoča izmenjavo in mobilnost študentov.«
»Leta 2022 so padec zaznali v 10 članicah.«
»Imam zgodovino s slovenskim gledališčem. Leta 1991 sem tudi v Drami režiral Peera Gynta in pozneje Molierovega Ljudomrznika.«
»Poleg več kot 400 udeležencev pa tekmovanje bogati tudi vsakokratno izjemno občinstvo v polni Unionski dvorani.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju